Izmišljeni intervju: Andrea Mrkonjić, predsjednica IKBDBIH

Poštovani čitaoci za danas smo vam pripremili IZMIŠLJENI intervju sa predsjednicom izborne komisije glavnog grada andreom mrkonjić. Uskoro će biti i drugh ličnosti u ovakvim IZMIŠLJENIM intervjuima

Prolazim juče pored omladinskog centra i iz daleka čujem sjetnu pjesmu:

‘‘Stani malo, brčanski brojaču.

Stani malo i ne broji više.

Zadatak si dobio pretežak,

s kolegama podeli bakšiše…. ‘‘

Zaintrigiran, krenam prema umilnom ženskom glasu. Nije što je glas već i stas al nejse.

‘‘ Dobarveče ‘‘ , rekoh.

‘‘ Dobra večer ‘‘ , dobih odgovor.

‘‘ Oprostite, čuo sam Vaš ljupki glas i zanimljive riječi pjesme pa me to privuklo. O čemu se to radi ? ‘‘

‘‘ To je tužna pjesma izborne komisije Brčko Distrikta ‘‘

‘‘ Zašto tužna ? ‘‘

‘‘ Eh , pa nemate vi pojma u kakvim smo mi problemima, gospon ? ‘‘

‘‘ Oprostite, nisam se predstavio, pjesma me dotakla. Gradimir Saldacki, Brčanske e novine. A Vi ste ? ‘‘

‘‘ Ja sam Andrea Mrkonjić, predsjednica izborne komisije Brčko Distrikta ‘‘

‘‘ Drago mi je da smo se upoznali. Zašto je Vaša pjesma tako tužna ? ‘‘

‘‘ Ah, kad biste znali u kakvom smo problemu ! Već 4 dana brojimo glasove i nikako da namaknemo 13 000 glasova ! ‘‘

‘‘ Kako je to moguće? ‘‘

‘‘Pa sve je moguće kad radite sa nesposobnim kadrovima. Znate,, u povjerenju, problem su ove male stranke i nezavisni kandidati. Oni nemaju dovoljno kadra pa angažuju bilo koga za članstvo u izbornoj komisiji. Sa takvim ljudima se prosto ne može raditi. Hajde da su zagubili par stotina glasača ali 13 tisuća, ko to more objasniti narodu i CIK ? ‘‘

‘‘ Mislite da su kadrovi tzv velikih stranaka OK ? ‘‘

‘‘ Naravno, naročito ovi moji iz hdz, Oni su besprijekorni ! A nisu loši ni ovi iz sda, slatki su ;)) ‘‘

‘‘ Kako mislite da riješite tih 13 000 glasova ? ‘‘

‘‘ Iskrena da budem, pojma ne znam ! Ako nam ne jave iz banja luke, mostara i sarajeva što da radimo ja ću prosto da poludima. Mada, i oni su tamo u šoku, izgubili su tamo fotelje. Mi smo im možda poslednja odbrana interesa Možda organiziramo sedmodnevni online kurs više matematike, ako hitno dobijemo neku donaciju ili grant ‘‘

‘‘ Da Vam je neko pričao o razvoju događaja u glavnom gradu BiH da li biste mu povjerovali ? Da li ste imali neka istraživanja, predviđanja izbornih rezultata ‘‘

‘‘ Pa bio je tu jedan mladić iz nekakve NVO koji se dobrovoljno javio da obavi ta istraživanja. Otišao je na prutače kod jedne poznate gatare i platio joj jako, jako puno para da predvidi rezultate izbora, ali ispalo je da je to nekakv prevara. ‘‘

‘‘ Zašto ? ‘‘

‘‘ Pa njena gatanja, priviđanja i najave se ne slažu sa rezultatima an terenu ‘‘

‘‘ Pa zašto je ne tužite za prevaru ? ‘‘

‘‘ Pa ne mremo, nemamo ništa napismeno jer ona je, znate, nepismena, pa nismo mogli napraviti validan dokument. Morali smo joj vjerovati na riječ. ‘‘

‘‘ Kakav je plan za dalje ? ‘‘

‘‘ Iskrena da budem, nisam pametna. Zatvorili su nas, sad već danima, tu u taj Omladinski centar, protivno svim pravilima borbe protiv Covid 19 i očekuju da mi riješimo tih 13 tisuća glasova. Pa ko normalan može da očekuje rješenje toga, pogotovo sa ovakvim brojačima ? Na žalost, usprkos svim mojim naporima, velika je vjerojatnoća da će izbori morati biti ponovljeni. Previše se očekivalo od nas članova IK. Što je previše, previše je. ‘‘

Gradimir Saldacki

Komentariši